miércoles, 15 de marzo de 2017

WEB ORRIA
        IKT asignaturan proiektu berri bat egitea ezarri zidaten, web orria. Hasieran ez genekien ezta nola hasi ere baina sarean ikerketa batzuk egin ondoren kompozer programa erabiltzea erabaki genuen. 
     Kompozer dohainizko programa bat da eta html kodea erabiltzen du bakarrik. Horregatik sortutako web orria ez da irakurlearekin oso interaktiboa, nahiko sinplea baita html kodea. Kirolari buruzko web orria egitea erabaki nuen eta Kirolak Jolostor izena ipini nion. Lehenengo orriari generala deitu nion nahiz eta kompozer programan index bezala agertu behar den, ondoren saskibaloi, futbol, tenis eta motor orriak sortu nituen eta bakoitzaren barruan beste pare bat orri. Futbol, saskibaloi, tenis eta motor orriei index edo general orrira itzultzeko link bat ipini nizkien eta gai bakoitzeko albiste ugari ipintzeaz gain, irudi askoz ornitu nuen orria.

          Ostean, hostinger orrian subdominio bat lortu nuen kompozerean sortutako guztia interneten eskegi ahal izateko. Tramite hau filezilla programarekin egin nuen, hau da, html artxibo guztiak ordenagailutik filezillara igo nituen eta bertan nire subdominioko erabiltzaile izena, pasahitza eta web orriaren helbidea jarriz filezilla programak interneten eskegi zituen orain daukadan web orria sortuz.

No hay comentarios:

Publicar un comentario